MediaWatch

Viacom holder igen med egenproduceret indhold

Selskabet bag blandt andet Comedy Central er tilbageholdende med at kaste kærligheden på originalt indhold. Direktør er glad for comedy-kanalens udvikling.

Andrea Sahlgren, direktør for Viacom i Norden. | Foto: PR/Viacom

I december sidste år præsenterede tv-stationen Comedy Central en ny tv-serie ved navn "Comedy Central præsenterer" med blandt andre Casper Christensen som bagmand. Det særlige ved serien var, at den var originalt produceret til kanalen, og det var første gang, comedy-kanalen kastede sig ud i øvelsen.

Siden har der været stille på den front fra kanalen. Og Viacom, der står bag Comedy Central, fortæller, at seerne ikke skal forvente et mylder af nyt egenproduceret indhold.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs