MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Faldende tv-sening, millionstøtte til Discovery-drama og juridiske spidsfindigheder i Se og Hør-sagen. MediaWatch ser tilbage på nyhedsugen, der går på hæld.

Foto: Morten Flarup/Polfoto/Arkiv

Sommeren er over os, og det kan aflæses i denne fredags overblik over ugens begivenheder i mediebranchen: Der er ikke voldsomt mange.

På tv-fronten kom der tal for danskernes tv-sening i årets andet kvartal. Tallene viser, at faldet fra første kvartal er fortsat og endda speedet op. Igen er det særligt MTG og Discovery Networks, der må se danskerne sive væk fra den traditionelle tv-sening.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs