MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Faldende tv-sening, millionstøtte til Discovery-drama og juridiske spidsfindigheder i Se og Hør-sagen. MediaWatch ser tilbage på nyhedsugen, der går på hæld.

Foto: Morten Flarup/Polfoto/Arkiv

Sommeren er over os, og det kan aflæses i denne fredags overblik over ugens begivenheder i mediebranchen: Der er ikke voldsomt mange.

På tv-fronten kom der tal for danskernes tv-sening i årets andet kvartal. Tallene viser, at faldet fra første kvartal er fortsat og endda speedet op. Igen er det særligt MTG og Discovery Networks, der må se danskerne sive væk fra den traditionelle tv-sening.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs