MediaWatch

Politikens digitale salgschef skifter til Discovery

Digital salgschef hos Politiken går til Discovery Networks, hvor han blandt andet skal drive videoannonce-samarbejde.

Søren Notander Clausen skifter fra Politiken til Discovery Networks

Efter knap tre år forlader Søren Notander Clausen sin stilling som digital salgschef hos Politiken og skifter i stedet til Discovery Networks. Det oplyser hans kommende arbejdsgiver i en pressemeddelelse.

Hos Discovery får han titlen partnership and sales manager og bliver ansvarlig for det digitale annoncesalg. Søren Notander Clausen begynder i sit nye job 1. juni.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs