MediaWatch

TV 2's dokumentarer præsterer over kanalens målsætning

Tv-stationens dokumentarprogrammer formår at hive så mange seere til skærmen, at det overgår den interne målsætning for seertal. Programchef erklærer sig tilfreds med øgede investeringer.

Foto: PR/TV 2/Miklos Szabo

I primetime skal 25 pct. af de 20-60-årige, der har tændt for fjernsynet, se TV 2.

Sådan lyder målsætningen for TV 2's hovedkanal, og blandt den programtype, der klarer sig bedre end den målsætning, er TV 2's dokumentarprogrammer. Det viser tvmeter-tal fra Gallup.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs