TV 2's dokumentarer præsterer over kanalens målsætning
Tv-stationens dokumentarprogrammer formår at hive så mange seere til skærmen, at det overgår den interne målsætning for seertal. Programchef erklærer sig tilfreds med øgede investeringer.
![Foto: PR/TV 2/Miklos Szabo](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8453207.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Thomas%2520Breinholt-foto%2520af%2520Miklos%2520Szabo-TV%25202%2520(2).jpg)
I primetime skal 25 pct. af de 20-60-årige, der har tændt for fjernsynet, se TV 2.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Top 20: "Badehotellet" sagde farvel på toppen
For abonnenter