Konkurrenter holder marketing-kanoner i ro i tv-konflikt

Canal Digitals kunder står i øjeblikket uden kanalerne fra Discovery Networks. Men de andre tv-distributører på markedet vil ikke benytte anledningen til at fiske kunder hos konkurrenten.
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer | Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer | Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv

Siden midnat mandag har 200.000 danske husstande måttet gå forgæves efter kanalerne fra Discovery Networks. En del af dem er kunder hos Canal Digital, mens andre er parabolkunder hos Viasat, der køber Discovery-kanaler gennem Canal Digital, og andre igen er medlemmer af antenneforeninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også