Konkurrenter holder marketing-kanoner i ro i tv-konflikt
![Ulf Lund, adm. direktør, Boxer | Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8411422.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_45923946.jpg)
Siden midnat mandag har 200.000 danske husstande måttet gå forgæves efter kanalerne fra Discovery Networks. En del af dem er kunder hos Canal Digital, mens andre er parabolkunder hos Viasat, der køber Discovery-kanaler gennem Canal Digital, og andre igen er medlemmer af antenneforeninger.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Discovery optrapper retorikken i distributions-konflikt
For abonnenter