MediaWatch

Konkurrenter holder marketing-kanoner i ro i tv-konflikt

Canal Digitals kunder står i øjeblikket uden kanalerne fra Discovery Networks. Men de andre tv-distributører på markedet vil ikke benytte anledningen til at fiske kunder hos konkurrenten.

Ulf Lund, adm. direktør, Boxer | Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv

Siden midnat mandag har 200.000 danske husstande måttet gå forgæves efter kanalerne fra Discovery Networks. En del af dem er kunder hos Canal Digital, mens andre er parabolkunder hos Viasat, der køber Discovery-kanaler gennem Canal Digital, og andre igen er medlemmer af antenneforeninger.

Situationen har udløst utilfredshed hos en række Canal Digital-kunder, men det får ikke konkurrenterne på tv-distributørmarkedet til at gå på jagt efter Canal Digitals kunder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs