MediaWatch

Dk4: "Alle haster efter 19-50-årige. Vi gør noget andet"

Der er ingen grund til at lave mere tv til de samme målgrupper som alle konkurrenterne. Derfor er Dk4’s programmer rettet mod den ældre del af befolkning. Det har skabt positive resultater det seneste år.

Foto: NIELS HOUGAARD/POLFOTO

”Fiskemagasinet”, ”På ski igen igen igen”, ”Aftensmad med jordforbindelse”. Alene titlerne på Dk4’s tv-programmer indikerer, at seerne skal lede længe for at finde lignende indhold på de fleste andre tv-kanaler.

Og det er der en god grund til, fortæller kommunikationschef på Dk4, Steen Andersen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs