MediaWatch

"Hvis nogen vifter med dollarsedler for næsen af os, lytter vi"

Selskaberne bag Waoo satser på skabe et strategisk partnerskab på tv-markedet frem for at sælge hele forretningen, siger bestyrelsesformand Jørn Zielke. Ja, med mindre tilbuddet er virkelig godt.

Elselskabernes fælles tv- og bredbåndssatsning, Waoo, finder sin skæbne i 2016.  Det vil bestyrelsesformand Jørn Zielke, der til daglig er divisionsdirektør i EnergiMidt, gerne skrive under på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs