MediaWatch

"Hvis nogen vifter med dollarsedler for næsen af os, lytter vi"

Selskaberne bag Waoo satser på skabe et strategisk partnerskab på tv-markedet frem for at sælge hele forretningen, siger bestyrelsesformand Jørn Zielke. Ja, med mindre tilbuddet er virkelig godt.

Elselskabernes fælles tv- og bredbåndssatsning, Waoo, finder sin skæbne i 2016.  Det vil bestyrelsesformand Jørn Zielke, der til daglig er divisionsdirektør i EnergiMidt, gerne skrive under på.

Men det er på ingen måde lig med, at Waoo sender ejerskabet på nye hænder. For selv om der i øjeblikket føres forhandlinger med flere parter om fremtiden, så er et egentlig salg slet ikke det, man går efter hos Waoo, understreger han. Det står dermed i modstrid til SE's Stofa, der vurderes at være det mest interesserede selskab, og som åbent har sagt, at man hellere end gerne spiser hele Waoo med hud og hår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs