MediaWatch

Top 20: TV 2's julekalender slog Disney-klassiker

Med "Juleønsket" sluttede TV 2 året af med et seerhit, der i gennemsnit trak over en mio. danskere til skærmen i december.

Traditionerne står i kø i juleugen - også på tv-skærmen, hvor de årligt tilbagevende formater som julekalender og årskavalkader fortsat er seerhit. Det viser sidste uge seertal fra TNS Gallup.

Sidste uges mest sete program var TV 2's julekalender "Juleønsket" med et gennemsnitligt seertal på 1,229 mio. Ifølge TV 2 blev julekalenderen igennem hele december set af 1,068 mio. seere i snit og blev dermed den mest sete kalender, siden DR i 2012 sendte "Julestjerner".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs