MediaWatch

TV 2: Arbejdet med business-kanal er ikke spildt

Berlingske har trukket sig fra samarbejdet med TV 2 om en fælles tv-kanal. TV 2 overvejer at gå videre med planerne selv og mener ikke, at arbejdet har været forgæves.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

En tv-kanal med fokus på erhvervsstof skulle gå i luften i begyndelsen af det nye år. Partnerne bag projektet var TV 2 og Berlingske, men Berlingske valgte mandag at trække sig fra samarbejdet som et led i den nye strategi, som mediekoncernen er ved at rulle ud.

Selvom TV 2 nu står alene med kanalen, afviser tv-stationen ikke at fortsætte med planerne på egen hånd. Det meddelte konstitueret nyhedsdirektør, Mikkel Hertz, i en pressemeddelelse i mandags.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs