
Med inspiration fra det norske datterselskab Get vil Yousee samle underholdningsprodukter i en ny moderne boksløsning, skriver Jyllands-Posten.
Tiltaget er et led i Yousees omstilling fra tv-udbyder til underholdningsudbyder. Tanken er, at de muligheder kunderne i dag finder i selskabets app og web-løsninger også skal fungere på den store tv-skærm. Inspirationen kommer fra Norge, hvor Get, som TDC købte sidste efterår, giver kunderne fuld frihed til at vælge tv-kanaler, leje film, købe enkelte fodboldkampe på kanaler og se programmerne, når de vil.
"Vi skal ikke have folk til at sætte flere forskellige bokse til, med flere forskellige hdmi-indgange og flere forskellige abonnementer. Vi skal være i stand til at give kunderne de muligheder, der findes, og det hele skal løbe gennem vores nye boks," siger Yousees direktør René Brøchner til Jyllands-Posten.
Yousee forventer, at den kommende boksløsning vil lande på samme niveau som den nuværende model, der koster 99 kr. pr. måned.
Mere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.