MediaWatch

Boxer holder sig væk fra jysk tv-slagmark

Waoo's tv-forretning er sat til salg, men Boxer TV har ingen intentioner om at gå ind i den jyske kampzone, siger direktør Ulf Lund.

Ulf Lund, adm. direktør, Boxer | Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv

I sidste uge kom det frem, at tv-delen af energiselskabernes fælles tv- og bredbåndsforretning Waoo er sat på markedet. Det skete, efter flere partnere allerede har forladt scenen og er gået i samarbejde med enten TDC's Yousee eller SE's Stofa.

Jagten på Waoos kunder er en kamp om at føje tv-kunder og infrastruktur til forretningen og har foreløbig haft markedslederne Yousee og Stofa som hovedkombattanter. De skal dog ikke vente konkurrence fra landets tredjestørste tv-distributør, Boxer TV, siger selskabets nytiltrådte direktør, Ulf Lund.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs