MediaWatch

Ritzau: Domstol giver TV 2 medhold i sag om statsstøtte

EU-Kommissionen har fejlagtigt erklæret TV 2-reklameindtægter i 1995-96 for statsstøtte, slår domstol fast. Ekspert vurderer, at den årelange sag kan fortsætte et stykke tid endnu.

Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv

I en tilsyneladende endeløs sag om TV 2's finansiering tilbage i 1990'erne har tv-kanalen fået rettens ord for, at EU-Kommissionen har begået en fejl.

Domstolen slår fast, at EU-Kommissionen fejlagtigt har erklæret reklameindtægter fra TV2 Reklame og TV 2-Fonden i 1995 og 1996 som statsstøtte. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs