Unge zapper væk fra de største tv-kanaler

Siden 2010 har de yngre seere skåret op til 20 minutter af den tid, de dagligt bruger på hovedkanaler som DR1 og TV 2. 

Unge tv-seere melder sig i stigende grad ud af tv-fællesskabet på landets fire hovedkanaler, DR1, Kanal 5, TV 2 og TV3. Det viser tal fra Gallup over udviklingen i det antal minutter, som seerne dagligt bruger på de enkelte kanaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også