MediaWatch

Unge zapper væk fra de største tv-kanaler

Siden 2010 har de yngre seere skåret op til 20 minutter af den tid, de dagligt bruger på hovedkanaler som DR1 og TV 2. 

Unge tv-seere melder sig i stigende grad ud af tv-fællesskabet på landets fire hovedkanaler, DR1, Kanal 5, TV 2 og TV3. Det viser tal fra Gallup over udviklingen i det antal minutter, som seerne dagligt bruger på de enkelte kanaler.

Målgruppen 15-29 år har især på hovedkanalerne skåret mere af den daglige tv-tid end gennemsnittet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs