MediaWatch

Unge zapper væk fra de største tv-kanaler

Siden 2010 har de yngre seere skåret op til 20 minutter af den tid, de dagligt bruger på hovedkanaler som DR1 og TV 2. 

Unge tv-seere melder sig i stigende grad ud af tv-fællesskabet på landets fire hovedkanaler, DR1, Kanal 5, TV 2 og TV3. Det viser tal fra Gallup over udviklingen i det antal minutter, som seerne dagligt bruger på de enkelte kanaler.

Målgruppen 15-29 år har især på hovedkanalerne skåret mere af den daglige tv-tid end gennemsnittet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs