MediaWatch

Yousee vil forkæle kunderne i ny offensiv

Tv-udbyderen dropper logoet og Play-universet nedlægges. I stedet sætter Yousee indholdet i fokus.

Foto: Carsten Snejbjerg/Polfoto/Arkiv

Det TDC-ejede Yousee kæmper for at bevare og udvide føringen på det danske tv- og bredbåndsmarked. Selskabet vil derfor indlede en ny offensiv, der går på at droppe det karakteriserende, grønne logo og i stedet fremhæve indholdet, der nu kan opleves på alle skærme med netforbindelse, skriver Berlingske Business.

Det grønstribede logo skiftes ud og hele Play-universet nedlægges som begreb og samles nu under Yousee-paraplyen.

Med effekt fra den 24. august kan alle Yousee-kunder nu også se tv på mobil og tablet - ligesom alle kunder med fuld- og mellempakke fik det i juni.

Desuden får Yousee-bredbåndskunder adgang til filmtjenesten Cmore, forbrugsloftet for data fjernes, der gives tre måneders gratis adgang til HBO og endeligt vil Yousees mobilkunder, som også har tv og internet hos Yousee, få 20 gigabyte data gratis.

"Vi har længe arbejdet på at komme væk fra at blive betragtet som en traditionel tv-udbyder. I 2016 skal kunderne sige, at Yousee leverer Danmarks bedste underholdning, at vi leverer højhastighedsbredbånd, og at Yousee er nemt at betjene, og kunderne føler sig værdsat. Derfor signalerer vi en ny retning, en ny verden og et nyt Yousee," siger selskabets adm. direktør René Brøchner til Berlingske Business.

/ritzau/FINANS

Mere fra MediaWatch

Overblik: Her er partiernes erhvervspolitik

Manglende arbejdskraft og selskabsskattelettelser vil stå højt på den erhvervspolitiske dagsorden under det kommende folketingsvalg, mener politisk redaktør. Trods udfordringer får erhvervslivet dog næppe megen opmærksomhed under valgkampen. Få overblikket over partiernes erhvervspolitiske ønsker her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs