MediaWatch

Solidt resultat fra tv-selskab bag Downton Abbey trods seertab

Den britiske tv-koncern bag X Factor og Downton Abbey øgede både omsætning og især resultatet før skat i første halvår.

Det britiske tv-selskab ITV har øget sit overskud før skat med 25 pct., trods et seerfald på fire pct., i første halvår, skriver The Guardian på basis af ITV's halvårs rapport. 

ITV, der står bag både X Factor og Downton Abbey, leverede et overskud på 391 mio. pund i første halvår af 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs