MediaWatch

Solidt resultat fra tv-selskab bag Downton Abbey trods seertab

Den britiske tv-koncern bag X Factor og Downton Abbey øgede både omsætning og især resultatet før skat i første halvår.

Det britiske tv-selskab ITV har øget sit overskud før skat med 25 pct., trods et seerfald på fire pct., i første halvår, skriver The Guardian på basis af ITV's halvårs rapport. 

ITV, der står bag både X Factor og Downton Abbey, leverede et overskud på 391 mio. pund i første halvår af 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs