MediaWatch

Discovery køber det sidste af Eurosport

Efter gradvise tilkøb ejer Discovery nu hele Eurosport. Prisen for den sidste bid runder 3 mia. kr.

David Zaslav, Discovey Communications' topchef | Foto: Discovery Communications

I 2012 købte Discovery Communications 20 pct. af Eurosport. Ejerandelen blev sidste år øget til 51 pct., og nu køber Discovery så de sidste 49 pct. af Eurosport. Det oplyser Discovery.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs