Seertal: Tættere ræs mellem nyhedsflagskibe
![Juni-valget øgede interessen for de store nyhedsudsendelser | Foto: TV 2](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7841398.ece/ALTERNATES/schema-16_9/TV2_Topmoede_valg%25202015.jpg)
På kanten af sommerferien har de bærende nyhedsudsendelser mistet en stor del af publikum. Interessen for at se tv løjer traditionelt af i takt med, at dagene bliver lysere. Den sæsonudvikling presser også tv-nyhederne, viser Gallups TV-Meter for 1. halvår.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
1H: TV 2 Sport fik hurtigt fodfæste
For abonnenter
1H: TV 2's hovedkanal tabte bolden
For abonnenter
Top 20: Græsk deroute overgik U21-dyst
For abonnenter