Seertal: Tættere ræs mellem nyhedsflagskibe

Kampen om seerne er blevet tættere mellem nyhedsudsendelserne i 1. halvår, hvor især et nyhedsflagskib har været under pres.
Juni-valget øgede interessen for de store nyhedsudsendelser | Foto: TV 2
Juni-valget øgede interessen for de store nyhedsudsendelser | Foto: TV 2

På kanten af sommerferien har de bærende nyhedsudsendelser mistet en stor del af publikum. Interessen for at se tv løjer traditionelt af i takt med, at dagene bliver lysere. Den sæsonudvikling presser også tv-nyhederne, viser Gallups TV-Meter for 1. halvår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også