Efter #mobilegeddon: Så meget vokser besøgstal for mobilvenlige sider

Ny undersøgelse viser, hvordan Googles ændring af søgeresultater efter mobilvenlighed har påvirket besøgstallene.
Fra 21. april har Google valgt at opprioritere mobilvenlige hjemmesider i søgeresultaterne. Siden har de oplevet en stigning i besøgstal på 38 pct., viser ny undersøgelse. | Foto: Sreen-dump/ Google
Fra 21. april har Google valgt at opprioritere mobilvenlige hjemmesider i søgeresultaterne. Siden har de oplevet en stigning i besøgstal på 38 pct., viser ny undersøgelse. | Foto: Sreen-dump/ Google
Anders Haubart Madsen

Det er blevet kaldt det mobile ragnarok eller #mobilegeddon på sociale medier. 21. april 2015 ændrede Google sine algoritmer, så hjemmesider, der er optimeret til visning på mobiltelefoner fremover vil blive prioriteret højere i søgeresultaterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også