MediaWatch

Samlede seertal på tværs af skærme har lange udsigter

TNS Gallup kan ikke love komplette seertal de nærmeste år, der kan følge med tv-mediets udvikling, hvor sening af levende billeder foregår på mange skærme.

Sening af levende billeder - fra mange udbydere, på mange skærme - er svær at få hold på.

Det er TNS Gallup, der skal forsyne mediemarkedet med forbedrede digitale brugertal fra 1. januar 2016 og fire år frem.

Det glæder mediemarkedet, der i en årrække har savnet tidssvarende data om et mangfoldigt digitalt medieforbrug.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs