MediaWatch

Samlede seertal på tværs af skærme har lange udsigter

TNS Gallup kan ikke love komplette seertal de nærmeste år, der kan følge med tv-mediets udvikling, hvor sening af levende billeder foregår på mange skærme.

Sening af levende billeder - fra mange udbydere, på mange skærme - er svær at få hold på.

Det er TNS Gallup, der skal forsyne mediemarkedet med forbedrede digitale brugertal fra 1. januar 2016 og fire år frem.

Det glæder mediemarkedet, der i en årrække har savnet tidssvarende data om et mangfoldigt digitalt medieforbrug.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs