Samlede seertal på tværs af skærme har lange udsigter

TNS Gallup kan ikke love komplette seertal de nærmeste år, der kan følge med tv-mediets udvikling, hvor sening af levende billeder foregår på mange skærme.
Sening af levende billeder - fra mange udbydere, på mange skærme - er svær at få hold på.
Sening af levende billeder - fra mange udbydere, på mange skærme - er svær at få hold på.

Det er TNS Gallup, der skal forsyne mediemarkedet med forbedrede digitale brugertal fra 1. januar 2016 og fire år frem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også