Top Gear skal sælge billetter for BBC i Norden

"Nedgangen i betalings-tv er stærkt overdrevet". BBC lægger an til øget konkurrence på fakta-genren i Norden med lanceringen af kanalerne BBC Brit og BBC Earth til foråret.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May fra Top Gear | Foto: PR/BBC
Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May fra Top Gear | Foto: PR/BBC

Konkurrencen på fakta-underholdning skærpes en tand, når BBC til foråret indleder en nordisk offensiv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også