MediaWatch

Top Gear skal sælge billetter for BBC i Norden

"Nedgangen i betalings-tv er stærkt overdrevet". BBC lægger an til øget konkurrence på fakta-genren i Norden med lanceringen af kanalerne BBC Brit og BBC Earth til foråret.

Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May fra Top Gear | Foto: PR/BBC

Konkurrencen på fakta-underholdning skærpes en tand, når BBC til foråret indleder en nordisk offensiv.

Til april lancerer BBC Worldwide, der er public service husets kommercielle gren, kanalerne BBC Brit og BBC Earth, der erstatter BBC Entertainment og BBC Knowledge, og har distribution hos TDC i fuldpakken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs