MediaWatch

Top Gear skal sælge billetter for BBC i Norden

"Nedgangen i betalings-tv er stærkt overdrevet". BBC lægger an til øget konkurrence på fakta-genren i Norden med lanceringen af kanalerne BBC Brit og BBC Earth til foråret.

Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May fra Top Gear | Foto: PR/BBC

Konkurrencen på fakta-underholdning skærpes en tand, når BBC til foråret indleder en nordisk offensiv.

Til april lancerer BBC Worldwide, der er public service husets kommercielle gren, kanalerne BBC Brit og BBC Earth, der erstatter BBC Entertainment og BBC Knowledge, og har distribution hos TDC i fuldpakken.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs