MediaWatch

Top 20: Vi elsker tv-traditioner og talentshow

1,6 mio. hoppede ind i det nye år med fjernsynet tændt, mens tømmermændene også i år blev plejet med nytårstale og drama.

Foto: Mikkel Berg Pedersen/Polfoto/Arkiv

Den svækkede appetit på flow-tv, der har været en af de robuste tendenshistorier i 2014, var ikke vil at få øje på, da 2015 blev skudt i gang.

Selvom nytårsraketter og -krudt fylder lyd- og billedeside udenfor, hoppede over 1,5 mio. danskere stadig ind i det nye år med fjernsynet tændt, viser seertallene fra Gallups tv-meter for sidste uges mest sete programmer. Det var flere end sidste år, hvor nytårklokkerne havde godt 1,3 mio. seere.   

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs