MediaWatch

Top 20: Vi elsker tv-traditioner og talentshow

1,6 mio. hoppede ind i det nye år med fjernsynet tændt, mens tømmermændene også i år blev plejet med nytårstale og drama.

Foto: Mikkel Berg Pedersen/Polfoto/Arkiv

Den svækkede appetit på flow-tv, der har været en af de robuste tendenshistorier i 2014, var ikke vil at få øje på, da 2015 blev skudt i gang.

Selvom nytårsraketter og -krudt fylder lyd- og billedeside udenfor, hoppede over 1,5 mio. danskere stadig ind i det nye år med fjernsynet tændt, viser seertallene fra Gallups tv-meter for sidste uges mest sete programmer. Det var flere end sidste år, hvor nytårklokkerne havde godt 1,3 mio. seere.   

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs