MediaWatch

2014-status: TV 2 overrasker mediebureauer

TV 2-familien er indtil videre tv-markedets kommercielle vinder, som billedet tegner sig i årets første tre kvartaler, men SBS Discovery lurer i kulissen. 

TV 2-familien er den kommercielle vinder på tv-markedet, som billedet tegner sig efter de første tre kvartaler af 2014.

De fem TV 2-kanaler har øget deres markedsandel med 1,2 sharepoint til en andel på 51,2 pct. i 2014 til dato.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs