MediaWatch

Ny krimi-kanal rammer bredere end forgænger

Kriminalkanalen 'ID' har straks fundet et publikum og beviser, at ægteskabet mellem Discovery Communications og SBS Media fungerer, siger GroupM.

Krimi-kanalen ‘ID’, der blev lanceret den 1. november, er seneste eksempel på, at ægteskabet mellem amerikanske Discovery Communications og SBS Media er en lykkelig begivenhed, mener trading director Mikael Ostenfeld, GroupM.

SBS Discovery indsatte ejernes internationale brand, ‘ID Investigation Discovery’, på den plads, hvor ungdomskanalen 7’eren var før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs