
Tv-mediet er på vej til at miste noget af fordoms styrke, men tv kommer næppe ud i samme smertefulde udvikling, som dagbladene har mærket de seneste 14 år.
Det er mere sandsynligt, at tv-mediet følger det forløb, man så med musikbranchen, lyder analysen fra lektor Hanne Bruun, Århus Universitet, der som medieforsker specialiserer sig i tv-mediet.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.