MediaWatch

Forsker: Tv vil stå solidt - men guldalder kommer ikke tilbage

Trend: Tv overkommer de digitale trusler mod mediets position, men kommercielt tv som forretning bliver aldrig igen så lukrativt, som i de mest profitable år, lyder analyse.

Tv-mediet er på vej til at miste noget af fordoms styrke, men tv kommer næppe ud i samme smertefulde udvikling, som dagbladene har mærket de seneste 14 år.

Det er mere sandsynligt, at tv-mediet følger det forløb, man så med musikbranchen, lyder analysen fra lektor Hanne Bruun, Århus Universitet, der som medieforsker specialiserer sig i tv-mediet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs