Kommercielt tv står foran historisk svær udfordring

Tiden er kommet, hvor tv-selskaberne for alvor skal indstille sig på forvandling og finde et samspil mellem flow-tv og den digitale verdens mange skærme og nye vaner, vurderer bureauer.

Den vækst og succes, kommercielt tv har nydt i Danmark i næsten 25 år, står foran en historisk udfordring. Tv som massemedie taber ikke nødvendigvis styrke, men det bliver tvunget til at justere kursen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også