MediaWatch

DR3 lancerer ny 'Monte Carlo' med nyheds-ambitioner

DR3's nye liveprogram med ’Monte Carlo’-drengene vil bruge humor og skæve vinkler til at løfte mere aktualitet ind i fladen.

Peter Falktoft (tv.) og Esben Bjerre (th.) er en del af det kreative team på Pinaapple Entertaiment. | Foto: Daniel Hjorth/Polfoto/Arkiv

'Monte Carlo'-drengene vender tilbage til DR3 20. oktober med et nyt live program, der ligger mandage til torsdage fra kl. 22 til 22.30.

Programmerne tager de dagsordensættende emner op, men på klassisk ’Monte Carlo'-facon.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs