MediaWatch

TV 2 støber nyt digitalt fundament

Millioninvesteringer i teknik, data og analyse samt store omlægninger af arbejdsgangene i bl.a. Nyhederne skal skabe nyt og digitalt TV 2, siger adm. direktør Merete Eldrup.

Foto: Jens Dresling/POLFOTO

25 år efter TV 2 kom til, gør tv-koncernen op med det analoge dna og støber nyt digitalt fundament.

Mønstret i baggrundstapetet er velkendt; flere ser tv on demand, selvom traditionelt tv stadig dominerer, og tv-skærmen konkurrerer i stigende grad med mobil, tablet og computeren om brugernes tid.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs