Eldrup: TV 2 skal rustes til næste fase

Efter et 1. halvår med resultatvækst, forbedret reklamesalg og ikke mindst en positiv seerudvikling på hovedkanalen handler næste skridt om at imødegå konkurrencen fra udenlandet, siger adm. direktør for TV 2, Merete Eldrup.
Foto: Jens Dresling/POLFOTO
Foto: Jens Dresling/POLFOTO

[fakta]TV 2 lægger i 1. halvår 2014 mere til den tunaround, der blev indledt i 2012 med indførelsen af abonnement på hovedkanalen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også