DR1 køber familiequiz med hjem fra Cannes

Quizformatet 'Versus' er på vej til DR1, der har set sig varm på det belgilske tv-koncept på tv-messen Miptv i Cannes.
Foto: DR
Foto: DR
Per Fanefjord Laursen

DR1 er som mange andre i branchen i disse dage på udkig efter nye formater og inspiration på den årlige tv-indkøbsmessen Miptv i Cannes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også