TV 2 sætter sejl mod bedre tider

Med økonomien stabiliseret og bedring i seerudviklingen tror TV 2 på lysere tider i 2014 med mindre pres på seerandele og reklameomsætning, siger TV 2's adm. direktør Merete Eldrup.

[fakta] Efter et 2013-regnskab, der stadfæster den stabilisering af økonomien, som var målet, da TV 2 i 2012 indførte abonnementsbetaling på hovedkanalen, ser tv-koncernen bedre tider forude.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også