Milliongevinst fra annoncørbetalte TV 2-programmer

TV 2-koncernen henter en tocifret millionindtægt fra aftaler, hvor annoncører er med til at finansiere tv-programmer. Broderparten hentes dog via Arbejdernes Landsbanks mere traditionelle sponsorat af 'Badehotellet'.

TV 2 skruede sidste år op for Advertising Funded Programming (AFP), og har på 12 måneder gjort sig sine erfaringer med den nye metode til medfinansering af tv-programmer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også