TV 2 skruede sidste år op for Advertising Funded Programming (AFP), og har på 12 måneder gjort sig sine erfaringer med den nye metode til medfinansering af tv-programmer.
Fra oktober blev AFP, der er vokset ud af almindelig tv-sponsoring og til dels product placement, udskilt som separat TV 2-forretningsområde under 'Kommercielle Partnerskaber'. Samtidig udpegede TV 2 en ny leder for AFP-teamet, Ann Forup, der kom fra Discovery Networks.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år
Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.