H1: MTG øger toplinjen - men taber på bundlinjen

Investeringer i bl.a. TV3 Sport og et svækket dansk reklamemarked trækker ned i 2. kvartal og 1. halvår for MTG - mens tv-aktiviteterne i Østeuropa fortsætter væksten. 

Trods en lille vækst på toplinjen, ender det skandinaviske medieselskab MTG med 200 mio. svenske kroner (SEK) mindre på bundlinjen i 1. halvår 2013 sammenlignet med 2012 - en fortsættelse af tendensen fra 1. kvartal i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også