TV3: Klassisk flow-tv kan øge omsætning med fokuseret programudvikling

Uanset nye digitale vinde har TV3 potentiale til øgede reklame- og abonnementstindtægter, men forudsætningen er den mere kvalificerede programudvikling, som er igangsat i foråret, siger TV3-direktør. 

MTG’s nye digitale strategi handler om at tage ansvar for eget indhold og stimulere til innovation, og det tankesæt smitter også af på kerneforretningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også