DR vinder både unge og ældre seere

DR's tv-kanaler er ikke ramt af stigende on demand-sening, genre-mæthed eller andre faktorer, der udfordrer flow-tv, konstaterer DR, der imødeser nye målinger af internettets tv-vaner.

Et af de aktuelle spørgsmål i tv-branchen er, hvorfor de 21-50-årige ser mindre tv på kommercielle kanaler i år end sidste år - i alt 10 pct. - som beskrevet på Mediawatch i denne uge.  Er det genre-mæthed eller seerflugt til tv-tjenester som Netflix og anden on demand-sening, der ikke måles af Gallups tv-meter?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også