Nordisk tv- og streamingmarked nærmer sig milepæl for omsætning

Forskydningen mod streaming fremfor traditionelt tv sikrer fortsat omsætningsvækst i på tv- og streamingmarkedet i Norden, estimerer Mediavision i en analyse.
Trods vanskelighederne hos bl.a. Viaplay oplever den nordiske tv- og streamingmarked en samlet vækst i omsætning ifølge estimater fra Mediavision. | Foto: Rasmus Flindt Pedersen/EB
Trods vanskelighederne hos bl.a. Viaplay oplever den nordiske tv- og streamingmarked en samlet vækst i omsætning ifølge estimater fra Mediavision. | Foto: Rasmus Flindt Pedersen/EB

Det nordiske tv- og streamingmarked står på tærsklen til at runde ti mia. euro i årlig omsætning ifølge estimater fra det svenske analyse- og konsulenthuset Mediavision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også