Disney-entre på videoannoncemarked varsler fornyet konkurrence på vej fra udlandet

Der er ifølge to mediebureauer udsigt til forøget konkurrence de kommende år om et voksende marked for videoannoncer, når store streamingtjenester åbner for abonnementer med reklamer i Danmark.
Hans van Rijn og Disney+ er ankommet til det danske annoncemarked. Det kan indvarsle en ny konkurrencesituation, der udvikler sig de kommende år, spår to mediebureauer. | Foto: PR/Walt Disney Company
Hans van Rijn og Disney+ er ankommet til det danske annoncemarked. Det kan indvarsle en ny konkurrencesituation, der udvikler sig de kommende år, spår to mediebureauer. | Foto: PR/Walt Disney Company

Flere internationale streamingtjenester står på dørtrinnet til det danske videoannoncemarked. Når de træder ind, får både de traditionelle spillere på markedet, men også andre medier fornyet kamp om annoncekronerne. Det spår to mediebureauer, der dog begge vurderer, at der stadig er en række ubekendte faktorer i spil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også