Superliga-køb skal sende signal: Tre rettigheder skal skabe vækst hos Viaplay

Med købet af Superliga-rettighederne håber Viaplay Group både at forsikre om en solid forretning, samt signalere sin position som bedst på fodbold, fortalte direktør i Danmark, Lars Bo Jeppesen.
Viaplay Group Danmarks adm. direktør Lars Bo Jeppesen vil gerne gøre Viaplays hånd med fodboldrettigheder så stærk, at den er svær at komme udenom. | Foto: Lars Poulsen
Viaplay Group Danmarks adm. direktør Lars Bo Jeppesen vil gerne gøre Viaplays hånd med fodboldrettigheder så stærk, at den er svær at komme udenom. | Foto: Lars Poulsen

Sommerens uro hos Viaplay fik ikke lov at stå som en elefant i rummet i mange minutter, da Viaplay, TV 2 og Divisionsforeningen tirsdag præsenterede en ny aftale om tv-rettighederne til Superligaen fra 2024 til 2030. Helt uopfordret havde Lars Bo Jeppesen, Viaplay Group Danmarks adm. direktør, nemlig to budskaber han gerne ville af med:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også