Efter godt 2022 mærker Monday Media mere presset 2023

Efter at have forbedret bundlinjen sidste år er Monday Media anderledes presset i 2023 af et Viaplay i krise og et marked, hvor aftagere hælder til sikre hits og har lange indløb til nye satsninger.
Martin Dalgaard, adm. direktør i Monday Media, har mere lunkne forventninger til 2023 nu end ved årets begyndelse. | Foto: Nicolai Skov
Martin Dalgaard, adm. direktør i Monday Media, har mere lunkne forventninger til 2023 nu end ved årets begyndelse. | Foto: Nicolai Skov

Med udgangen af 2022 havde produktionsselskabet Monday Media og direktør Martin Dalgaard grund til forsigtig optimisme, synes han. Dramaproduktionerne i særligt Norge og Danmark gik godt. Og med købet i år af Rabbit Films har Monday Media også bragt sig et stort skridt nærmere at have en tilstedeværelse i hele Norden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også