Ny Viaplay-direktør vil luge ud i bundle-tilbud og varsler prisstigninger

Salg af streamingabonnementer gennem pakkeløsninger har givet for få penge i kassen for Viaplay Group. Ny direktør vil have flere penge ud af den enkelte abonnent.
Omkring to tredjedele af Viaplay-abonnenterne har adgang til streamingtjenesten gennem en b2b-partner, men en tredjedel har skrevet sig op direkte hos Viaplay. | Foto: Pr/viaplay Group
Omkring to tredjedele af Viaplay-abonnenterne har adgang til streamingtjenesten gennem en b2b-partner, men en tredjedel har skrevet sig op direkte hos Viaplay. | Foto: Pr/viaplay Group

Efter flere år med løbende abonnementsvækst faldt der samlet omkring en million abonnenter fra Viaplay Groups streamingtjeneste i løbet af andet kvartal. Det svarer til et tab på 13 pct. af mediekoncernens abonnementsbase.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også