Få overblik over Viaplay Groups nye finansielle mål og forventninger

Koncernen forventer at løfte omsætningen i 2023 med omtrent tre mia. svenske kr. og komme ud af året med et driftsunderskud på godt én milliard.
Foto: Rasmus Flindt Pedersen
Foto: Rasmus Flindt Pedersen

Der er indledt en massiv omstrukturering i Viaplay Group, der skal skære hele markeder fra og en fjerdedel af bemandingen for at holde enderne sammen i mediekoncernen, der har mødt store udfordringer fra faldende annoncesalg og en svagere abonnementsudvikling end tidligere håbet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også