MediaWatch

Yousee-chef om usikker tv-fremtid: Vi må tage et skridt ad gangen

Tv-distributøren Yousee tager nu et opgør med kravet om, at tv skal købes i pakkeløsninger og lancerer et produkt, der skal holde på kunder, der ellers ville forlade selskabet. Yousee-chef Christian Morgan erkender, at selskabet vil tjene mindre på det nye produkt. Til gengæld vil selskabet krydssælge mere.

Foto: Stefan Wessel/Nuuday/PR

Det er brugere, der er dødtrætte af at betale for en masse, de aldrig får set, der er den primære målgruppe for Yousee Play, som Yousee løftede sløret for tidligere i dag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs