Yousee-chef om usikker tv-fremtid: Vi må tage et skridt ad gangen

Tv-distributøren Yousee tager nu et opgør med kravet om, at tv skal købes i pakkeløsninger og lancerer et produkt, der skal holde på kunder, der ellers ville forlade selskabet. Yousee-chef Christian Morgan erkender, at selskabet vil tjene mindre på det nye produkt. Til gengæld vil selskabet krydssælge mere.
Foto: Stefan Wessel/Nuuday/PR
Foto: Stefan Wessel/Nuuday/PR

Det er brugere, der er dødtrætte af at betale for en masse, de aldrig får set, der er den primære målgruppe for Yousee Play, som Yousee løftede sløret for tidligere i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også