MediaWatch

Nuuday øger antallet af tv-kunder for første gang i seks år

Nuuday kunne notere sig en en mindre omsætningsfremgang i årets andet kvartal, men blødte 9,2 procent på driftsindtjeningen. Kvartalet bød på fremgang i mobilkunderne - og en usædvanlig vækst i antallet af TV-kunder.

Foto: PR

Selv om Nuuday fortsat arbejder for at stabilisere forretningen, er der endnu et pænt stykke vej til målet.

Det viser selskabets tal for andet kvartal, der netop er fremlagt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs