Mediebureauer ser to store udfordringer for Pluto TV’s gennemslagskraft i Norden

Der skal mere kul på markedsføring og indhold, hvis Pluto TV skal vokse nok til ikke at blive udkonkurreret, når store, internationale streamere rykker ind på annoncemarked, mener mediebureauer. Plutos nordiske partner, Viaplay Group, ser samme opgaver, men venter stor vækst i annoncesalg.
Foto: Tali Arbel/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Tali Arbel/AP/Ritzau Scanpix

Viafree, Viaplay Groups gratis, annoncefinansierede streamingtjeneste voksede ikke hurtigt nok på egen hånd. Den erkendelse koblet med gratistjenesten Pluto TV’s stejle vækstkurve hev for et par år siden Viaplay Group ind i forhandlingslokalet med den Paramount-ejede, annoncefinansierede streamingtjeneste.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også