Flere streamingtjenester med reklamer rykker ind i det danske marked
![Foto: Jenny Kane/AP/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13918571.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20254391487537-3213x1809ma.jpg)
Det danske streamingmarked er modnet i en sådan grad, at både brugere og udbydere er klar til en ny fase, hvor annoncesalg kommer til at fylde en større del af omsætningen. Den pointe blev gentaget i forskellige formuleringer adskillige gange på dette års Copenhagen Future TV-konference i Industriens Hus i København.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Storfusion gennemført: Discovery overtager Warnermedia
For abonnenter