Flere streamingtjenester med reklamer rykker ind i det danske marked

Snart rammer annoncefinansierede Pluto TV det danske marked, mens flere tjenester barsler med billigere abonnementer med reklamer. Nye tal fra Wilke peger på, at danske forbrugere vil gøre brug af de nye muligheder, og at det i stigende grad er dér, vækstpotentialet ligger.
Foto: Jenny Kane/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Jenny Kane/AP/Ritzau Scanpix

Det danske streamingmarked er modnet i en sådan grad, at både brugere og udbydere er klar til en ny fase, hvor annoncesalg kommer til at fylde en større del af omsætningen. Den pointe blev gentaget i forskellige formuleringer adskillige gange på dette års Copenhagen Future TV-konference i Industriens Hus i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også