Nent forventer øget vækst og prisstigninger i 2022

I takt med at Viaplay bliver rullet ud i Holland og Storbritannien i 2022, vil kundetilgangen hos Nordic Entertainment Groups streamingtjeneste gå hurtigere, lyder det fra selskabets topchef, Anders Jensen. Det er til trods for, at dyrere sportsrettigheder og større indholdsinvesteringer kan give prishop i Norden.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Driftomkostningerne i mediekoncernen Nordic Entertainment Group, Nent, tog et gevaldigt hop opad i 2021 i selskabets jagt på at polstre indholdskataloget, der skal lokke nye kunder indenfor i Viaplay-varmen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også