Viaplay ramte fire mio. abonnenter i 2021

Nents streamingtjeneste fik 33 pct. flere abonnenter i et 2021, hvor den internationale ekspansion blev foldet ud og gav over en halv mio. nye kunder. Det er med til at løfte toplinjen, mens resultaterne bærer præg af store investeringer og et tab på tv-indtægter.
Foto: PR / Nent Group
Foto: PR / Nent Group

Nordic Entertainment Group (Nent) begav sig ud på et internationalt eventyr fra den nordiske baghave med lanceringen af streamingtjenesten Viaplay i fem nye markeder i det østlige Europa i foråret samt USA i december sidste år og nåede i 2021 547.000 nye abonnenter uden for Norden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også