MediaWatch

Nent-topchef: "Penetration er alting – vi skal ind i folks stuer"

Viaplays fortsatte vækst vil være drevet af stort katalog af sportsrettigheder og flere aftaler med distributører, der giver Viaplay en bagdør til nye abonnenter, lyder det fra adm. direktør i forbindelse med seneste kvartalsregnskab, der lagde 28 pct. til kundebasen.

Foto: PR/NENT

Det var en storsmilende Anders Jensen, adm. direktør i Nent, der tirsdag kunne åbne broadcasterens regnskabsbøger for tredje kvartal. Han kunne bl.a. berette om en voksende Viaplay-base, og en næsten tocifret omsætningsvækst på 9,9 pct. i forhold til samme periode sidste år.

"Forbrugermønstret med omstilling til streaming er fortsat, og det giver et stadigt større marked, præcist som vi har forventet," lød det fra Anders Jensen, der, meget passende, fremlagde tallene via en live-stream.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs