Nent-topchef: "Penetration er alting – vi skal ind i folks stuer"

Viaplays fortsatte vækst vil være drevet af stort katalog af sportsrettigheder og flere aftaler med distributører, der giver Viaplay en bagdør til nye abonnenter, lyder det fra adm. direktør i forbindelse med seneste kvartalsregnskab, der lagde 28 pct. til kundebasen.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Det var en storsmilende Anders Jensen, adm. direktør i Nent, der tirsdag kunne åbne broadcasterens regnskabsbøger for tredje kvartal. Han kunne bl.a. berette om en voksende Viaplay-base, og en næsten tocifret omsætningsvækst på 9,9 pct. i forhold til samme periode sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også