MediaWatch

Nent sætter navn på nye Viaplay-markeder og skruer forventninger til kundevækst i vejret

Nents streamingtjeneste Viaplay skal lanceres i store europæiske markeder som Tyskland og Storbritannien inden udgangen af 2023, men med en anden indholdsstrategi, lyder det fra topchef.

Foto: PR/NENT

Der skal yderligere kul på den internationale ekspansion af Viaplay, som skal have samlet 12 mio. abonnenter i vognen i 2025 på tværs af i alt 16 markeder i og uden for Europa. I dag er tjenesten tilgængelig på ni markeder.

De nye ambitioner blev præsenteret af Anders Jensen, topchef i Nordic Entertainment Group (Nent), ved en virtuel pressekonference onsdag forud for selskabets kapitalmarkedsdag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs