MediaWatch

DR samler alt indhold til unge under P3-brandet

Indhold fra DR3, P3, DR2+ og sociale medier skal i det nye år samles under P3-brandet som led i en ny strategi for digital udvikling i hele organisationen.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Med målet om at få DR's indhold til unge bedre og længere ud over rampen, skal P3 være det eneste og samlende brand for alle DR's ungetilbud.

Det fremgår af den nylanceret plan for en omfattende omorganisering i public service-virksomheden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Dansk Erhverv: Vinterhjælpen er ikke nok for nogle virksomheder

De danske virksomheder er presset hårdt af den høje energipriser, og derfor er den politiske vinter-hjælpe-pakke en vigtig håndsrækning, når der nu ikke findes et politisk quick fix på problemet, lyder det fra brancheorganisationen, der også må konstatere, at det ikke vil være nok til at redde alle.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs