Discovery øger abonnementsbasen og nyder godt af stigende annoncemarked

Tv-selskabet har fået yderligere tre millioner betalende abonnenter på tværs af sine tjenester i andet kvartal. Størstedelen er abonnenter på streamingtjenesten Discovery+, som blev lanceret i begyndelsen af året.
Discoverys adm. direktør David Zaslav er tilfreds med selskabets resultater. | Foto: Willy Sanjuan/AP/Ritzau Scanpix
Discoverys adm. direktør David Zaslav er tilfreds med selskabets resultater. | Foto: Willy Sanjuan/AP/Ritzau Scanpix

Omsætning, annonceindtægter og antallet af nye abonnenter voksede yderligere i løbet af andet kvartal, viser Discovery Networks resultatopgørelse for andet kvartal ifølge The Wrap.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også